Általános Szerződési Feltételek

 

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra (utólag nem hozzáférhető), kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

 

Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján (http://flortfehernemu.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: http://flortfehernemu.hu/aszf és letölthető, továbbá bármikor kinyomtatható az alábbi linkről: http://flortfehernemu.hu/aszf.pdf

 

1 Általános rendelkezések, a szerződés alanyai

A Webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban: Szolgáltató) adatai:

Cégnév: Rocalin Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely: 6000 Kecskemét, Tűzoltó utca 9.

Adószám: 14763920-2-03 Cégjegyzékszám: 03-09-118114

Nyilvántartást vezető cégbíróság: Kecskeméti Törvényszék Cégbírósága
Adatvédelmi nyilvántartási azonosító: a Kérelem feldolgozás alatt (NAIH)


Bankszámlaszám:18400010-03634362-20100017

Bank neve: Oberbank AG Magyarországi Fióktelep

Bank címe:1062 Budapest, Váci út 1-3.

 

Ügyfélszolgálat (továbbiakban: Ügyfélszolgálat) adatai
Cégnév:Rocalin Kft.

Székhely: 6000 Kecskemét Tűzoltó utca 9.

Adószám:14763920-2-03
Cégjegyzékszám:03-09-118114
Telefon:  +36209342031

 

 

Megrendelő/Felhasználó: a Webáruházban bármely elektronikus szolgáltatásra regisztráló vagy a Szolgáltató részére megrendelést küldő személyek. (továbbiakban: Felhasználó vagy Megrendelő)

 

  1. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK:
  • Hivatkozás a jogszabályokra
  • A szabályzat módosíthatósága.
  • Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
  1. Az általános szerződési feltételek elfogadása
    Az ÁSZF Megrendelő által történő elfogadása a Webáruház-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a Megrendelő regisztrálja magát.
  2. Hírlevél

A hírlevélre való feliratkozáshoz szükséges, hogy a Felhasználó az e-mail címének megadásával azt igényelje, és a feliratkozás megerősítése érdekében megküldött e-mailben található linkre kattintás által azt megerősítse. A hírlevélre a Fiók létrehozásával egy időben is fel lehet iratkozni. A hírlevélre a feliratkozás határozatlan időre szól. A Felhasználó a megfelelő linkre kattintva vagy az Ügyfélszolgálatnak címzett írásbeli kérelemmel bármikor leiratkozhat a hírlevélről.

Az elektronikus szolgáltatásokkal kapcsolatban felmerülő észrevételek (kivéve a termékre vonatkozó szavatossági és jótállási igényeket) A Felhasználó az Ügyfélszolgálat e-mail vagy postai címére küldött írásbeli levelével, teheti meg. Kérjük, levelében jelölje meg az a) észrevétel tárgyát, azzal kapcsolatos körülményeket, rendellenességeket, előfordulásának időpontját; b) a felhasználó igényeit; c) a felhasználó elérhetőségét. Bármilyen észrevételre az Ügyfélszolgálat azonnal, de legkésőbb az észrevétel kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül válaszol

  1. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE 
  • A termékek körének leírása, árazás, akciók, hibás ár esete.

Az áraink forintban értendők, és tartalmazzák a jogszabályokban előírt áfát (bruttó árak). Minden tőlünk telhetőt megteszünk annak érdekében, hogy internetes áruházunk árai pontosak legyenek, ha azonban ennek ellenére hibás árak jelennének meg, nem vagyunk kötelesek az árut a hibás áron értékesíteni. Ilyen esetben a terméket felkínálhatjuk Önnek a helyes áron, Ön pedig jogosult a lenti 7. pontban meghatározottak szerint a szerződéstől elállni. Hibás különösen az az ár többek között, amely nyilvánvalóan hibás vagy aránytalan.

 

Az adásvételi szerződés létrejötte

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

Az elektronikus visszaigazolás nem jelenti azt, hogy az eladó elfogadta a megrendelésünket és a termék leszállítására kötelezettséget vállalt!

Az e-mailben küldött visszaigazolás mindösszesen a megrendelésünk eladóhoz való megérkezését igazolja. Ez még nem jelenti a szerződés létrejöttét. Így adott esetben tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén a kereskedő nem köteles a termék leszállítására a visszaigazolásban foglalt feltételekkel.

  1. A szerződés akkor jön létre, ha a kereskedő a visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a fogyasztót a megrendelés teljesítéséről. A szerződés akkor is létrejön, ha a visszaigazolás után a kereskedő a megrendelt terméket leszállítja a fogyasztó részére.
  2. A megrendelés visszaigazolása a megrendelési adatlapon feltüntetett e-mail címre történik.
  3. Amennyiben a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a Felhasználóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Megrendelő ajánlattételi kötöttsége alól mentesül.
  4. A Felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
  5. Az adásvételi szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A Felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
  6. A termék lényeges tulajdonságai: a Felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.
  7. A Felhasználó tudomásul veszi és kifejezetten elfogadja, hogy az adott típusú ruházati termék minőségében és fő tulajdonságaiban (méret, szín) megegyezik a honlapon az adott típusú ruházati termékhez kapcsolódó fényképen és részletes leírásban szereplő ruházati termékkel, ugyanakkor a Felhasználó kifejezetten tudomásul veszi, hogy a honlapon szereplő fénykép illusztráció, így a ruházati termék kisebb részleteiben a honlapon szereplő fényképtől monitoronként, telefononként némiképp eltérhet a látott színekhez képest.

A képek színhelyessége függ a monitorok és kijelzők (telefonok) színmegjelenítési képességétől, függ a gyártótól, a típustól, a berendezés életkorától, esetleg más tényezőktől is pl: fényerő, kontraszt stb.

A Rocalin Kft. fenntartja magának a jogot, hogy az ÁSZF-et bármikor egyoldalúan módosítsa, melynek tényét a Felhasználó, illetve az Ügyfél kifejezetten elfogadja.

Szerződéskötés lépései:

  1. Felhasználó a kiválasztott termék  tulajdonságait (méret, szín) megadja, majd a terméket  a kosárba helyezi a Kosárba teszem ikonra történő kattintással
  2. Felhasználó a kosárra kattintva áttekintheti a vásárlás feltételeit (termék mennyisége, termék ára, szállítási költség). Megadhatja a megrendelendő termék darabszámát, valamint ha rendelkezik akciós kupon kóddal, akkor azt is itt adhatja meg. Tovább a pénztárhoz gombra történő kattintással lehetséges továbblépni a vásárlás folyamatában.
  3. Felhasználó megadja a vásárláshoz szükséges Számlázási adatokat, valamint kiválasztja a fizetés módját (utánvét készpénz, közvetlen banki átutalás, bankkártyás fizetés).
  4. Elolvassa és elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, melyet a jelölő négyzetre történő kattintással tehet meg.
  5. A Megrendelés elküldése gombra történő kattintással, létrejön az adásvételi szerződés.

A megrendelés elküldése Szolgáltató részére a Megrendelő részére fizetési kötelezettséget eredményez!

Amennyiben a Számlázási adatok megadása során téves adatokat adott meg, azokat a létrehozott felhasználói fiókba belépve tudja megváltoztatni, illetve a Szolgáltató részére eljuttatott elektronikus levélben (info@flortfehernemu.hu) tudja kezdeményezni a helyes adatok megadásával, illetve a megrendelt termékek jellemzőinek megadásával.

Fizetési feltételek

A Webáruházban feltüntetett árak forintban (HUF) vannak megadva. A közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak. A megrendelés tárgyát képező termék adóval összevont, összesített áráról, valamint a kézbesítés költségeiről (szállítási költség, kézbesítési és postai költség) és más költségekről, ha pedig nem lehetséges a díjak összegének megállapítása, akkor a teljesítés költségeiről a Webáruház oldalain tájékozódhat a megrendelés megtétele közben, és abban a pillanatban, amikor a megrendelési adatlap elküldésével szándéknyilatkozatot tesz adásvételi szerződés megkötésére.

Lehetséges fizetési módok:

  1. Online fizetés OTP SimplePayen keresztül
  2. Személyes átvétel során készpénzben a 6000 Kecskemét, Tűzoltó utca 9. szám alatt lévő Flört Fehérnemű üzletben, nyitvatartási időben (hétfő-péntek: 10:00-18:00)

A termék kézbesítése

A termék kézbesítése Magyarországon 2-3 munkanap:

A termék kézbesítése díj ellenében történik, kivéve, ha az adásvételi szerződés mást állapít meg.

A termék kézbesítésének költségei (szállítási, kézbesítési díj) a Megrendelés megtétele során kerülnek feltüntetésre, illetve a Felhasználó az adásvételi szerződés megkötésére irányuló szándéknyilatkozatának megtétele időpontjában.

Szállítás, kézbesítés:

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal, DPD által történik. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található e-mailen, telefonszámon.

Szállítási módok: DPD futárszolgálattal.
Kiszállítási idő: régiónként eltérő. A szállítási díjak a pénztári folyamatban kalkulálódnak, így ott követhetők nyomon.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.

A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

 

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Amennyiben terméket szeretne visszaküldeni nekünk, kérjük, a következő adatokat adja meg számunkra:

  • Rendelés száma – ez benne van a rendelést visszaigazoló e-mailben
  • E-mail címe – amit a rendelésben megadott
  • Bankszámlaszáma – amennyiben azt szeretné, hogy visszatérítsük a termék árát
  • Telefonszám
  • Termék neve
  • Visszaküldés oka
  • Visszaküldés dátuma

A terméket erre a címre küldje vissza:

ROCALIN Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., 6000 Kecskemét, Tűzoltó utca 9.

 

Online vásárlástól 14 napon belül tud indoklás nélkül elállni.

 

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

1, Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint- az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

A Bejelentő az általa érvényesíteni kívánt igényt a ROCALIN Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.-nek elektronikus úton az info@flortfehernemu.hu. e-mail címre írt levéllel teheti meg.

Garancia

A garancia a gyártási hibából eredő károkra vonatkozik. Kérjük, mindig olvassa el figyelmesen a termékhez kapott használati útmutatót, illetve a címkén látható kezelési útmutatót.

Termékeinkbe bevarrva található. A terméket ezek figyelembevételével használja és ápolja.

A garancia nem érvényes azokra az esetekre, amikor a termékben keletkezett hiba vagy kár nem a gyártásból, illetve a felhasznált anyagok hibájából származik; ilyenkor a termék javítása, esetleg cseréje a vásárló költségére történik.

Ezek a következők:
– szándékos rongálásból eredő kár
– termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kár
– elemi károkból eredő kár

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

Megrendelő jótállási vagy szavatossági igényét az alábbi módokon teheti meg:

a) postai úton: Rocalin Kft. 6000 Kecskemét, Tűzoltó utca 9.

b) e-mailben: info@flortfehernemu.hu

 

Igénybejelentésnek tartalmaznia kell a következő adatokat:

  • vásárló neve, címe;
  • termék megnevezése,
  • vételár;
  • vásárlás időpontja;
  • hiba bejelentésének időpontja;
  • hiba leírása;
  • vásárló által érvényesíteni kívánt igény.

A bejelentéssel kapcsolatban a Szolgáltató legkésőbb 14 naptári napon belül nyilatkozik, ennek hiányában a reklamációt indokoltnak tekintette.

Fogyasztói jogvita esetén a felhasználó a vállalkozás székhelye szerint illetékes alábbi békéltető testülethez fordulhat:

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.humbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.humariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331.
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu

 

 

Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

Az ODR platform az EU-n belüli fogyasztók és kereskedők számára lehetővé teszi, hogy bíróságon kívül próbáljanak meg egyezségre jutni az online vásárlásból eredő panaszokkal kapcsolatban. Ez a felhasználóbarát és interaktív honlap az EU minden hivatalos nyelvén elérhető és ingyenesen használható. Az ODR platform használatával a fogyasztó és a kereskedő megegyezhetnek egy vitarendezési testület kiválasztásában, majd ezt követően végigmennek egy folyamaton, hogy megoldást találjanak a fogyasztó panaszára. Az ODR platform itt érhető el: http://ec.europa.eu/odr.”

Budapesti Békéltető Testület

Krisztina krt. 99.
Budapest, 1016
Hungary
bekelteto.testulet@bkik.hu

 

Elállási jog (45/2014.(II.26.) Korm. rendelet)

Fogyasztó az elállási/felmondási szándékát indoklás nélkül gyakorolhatja a megvásárolt termék átvételétől számított 14 napon belül. Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: 6000 Kecskemét, Tűzoltó utca 9., vagy az info@flortfehernemu.hu e-mail címre. Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát, valamint a terméket az elállás tényének közlésétől számított 14 napon belül visszajuttatja a Szolgáltató részére. Az elállás/felmondás joghatásai Ha Ön eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Szolgáltató az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, tehát az összeget a megadott bankkártyára tértjük vissza. Ha a fizetés utánvéttel történt kérjük a bankszámlaszámot IBAN formátumba megadni, hogy az összeget a számlájára visszaküldhessük. A visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A termék visszaküldésének közvetlen költségét – fuvarozási költséget – Ön viseli. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Záró rendelkezések

  1. A Webáruház internetes tartalma, a szövegekkel, grafikákkal, fényképekkel, animált fényképekkel, filmekkel, illusztrációkkal és bizonyos esetekben hangokkal és programokkal együtt a Rocalin Kft. tulajdonát képezik. Ezen tartalmak szerzői jogi védelem alatt állnak. Felhasználásuk kizárólag a Rocalin Kft. kifejezett engedélyével megengedett. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy az ÁSZF-et részben, vagy egészben bármikor egyoldalúan módosítsa, a felhasználó értesítése mellett. Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba.
  2. Az ÁSZF a Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő megrendelő között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazzák. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően, a Szolgáltató Webáruház tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, különösen a Polgári Törvénykönyvben, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamit az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben, és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

 

 

 

ELÁLLÁSI/FELMONDÁSI NYILATKOZAT MINTA (45/2014 (II.26.) KORM. RENDELET)

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

ROCALIN Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

6000 Kecskemét, Tűzoltó utca 9.

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

………………………………………………………………………………………….

 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:…………………………………rendelés száma:…………..

A fogyasztó(k) neve:……………………………………………………………………….

A fogyasztó(k) címe:………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………

A vételárat az alábbi bankszámlaszámra kérem vissza utalni (amennyiben banki átutalással kéri vissza). ………………………………………………………………….(kérem, jól olvashatóan töltse ki!)

Tájékoztatunk, hogy a hibásan megadott, de érvényes bankszámlaszám esetén újra utalásra nincs lehetőségünk!

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt……………………….              aláírás:………………………………………………………………………..

A jelen ÁSZF hatálybalépésnek napja: 2020…………….. napja

Elállási nyilatkozat letöltése